Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
 

Mens sana in corpore sano!

 
 

Stilul de viata sanatos si regulat

Se refera la exercitiul fizic, la nutritie, la refacere,la respiratie,la echilbrul fizic si la modul de viatacare un trebuie sa includa excese , abuzuri si vicii.

Exercitiul fizic
Un corp care beneficiaza de exercirtiul fizic regulat se bucura de o inima mai puternica,de o circulatie sangvina mai buna,de un aparat respirator si un sistem imunitar intarite.Transpiratia rezultata in urma exercitiilor permite o eliminare naturala a toxinelor.Exercitiile fizice regulate combat sedentarismul,obezitatea, apara sanatatea si incetineste imbatranirea.Exercitiile fizice elibereaza tensiunile si ne relaxeaza.
Sunt mai multe feluri de exercitii:
-Cele care fac parte din viata ,
-Exercitii aerobice.
-Antrenarea rezistentei,
-Extensiile
Exercitiile care fac parte din viata se refera la deplasari, munci manuale si miscarile din timpul zilei pentru carat lemne, urcat scarile, etc.
Exercitiile aerobice implica efetuarea unor exercitii cu viteza si repetitivate pentru a face o inima sa bata cu 80% ori mai repede decit un ritm normal.Astfel daca pulsul firesc este de 72 batai pe minut, pulsul aerobic trebuie sa ajunga la 128 batai pe minut.
Aceasta se poate realiza prin mars rapid, jogging,ciclism,inot,baschet,etc.Exercitiile fizice se fac de cel putin trei ori pe saptamana.Ele ajuta la slabire, la formarea siluetei si fortifica inima.
Antrenarea rezistentei
Se refera la ridicarea sau impingerea de greutati,flotari,tractiuni, exercitii de abdomen.Acestea intaresc forma fizica , transforma grasimea in musculatura si fortifica oasele si tendoanele.Trebuie sa solicitam toate grupele majore de muschi.Se face de doua ori pe saptamana.
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one